جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۴۸
کد خبر: ۸۸۹۰۴
|
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸
نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب با عنوان «یاد خدا» به هنرمندی علی معینی و یلدا رسول از ۲۵ شهریور در نگارخانه فرهنگسرای شفق برپا می‌شود.
نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب با عنوان «یاد خدا» در فرهنگسرای شفقبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ آثار به نمایش در آمده در نمایشگاه «یاد خدا» برگرفته از آیات قرآن و اسماءالحسنی در قالب ۲۷ اثر در ابعاد ۷۰*۵۰، ۹۰*۹۰ و ۹۰* ۱۲۰ در معرض دید علاقه‌مندان است.

علی معینی هنرمند خوشنویس این آثار از سال ۱۳۸۷ به صورت حرفه‌ای خوشنویسی را پیگیری کرد و خط ثلث را به عنوان رشته اصلی خود انتخاب کرد و موفق به کسب مقام دوم در نمایشگاه قرآن همان سال شد. وی برپایی نمایشگاه انفرادی و شرکت در نمایشگاه قرآن سال ۹۴ و حضور در گروه خوشنویسی مع الحق (ویژه میلاد حضرت علی (ع)) را در کارنامه هنری خود دارد.

همچنین یلدا رسول تذهیب کار آثار نمایشگاه «یاد خدا» سابقه ۱۴ سال فعالیت در زمینه هنری را دارا می‌باشد وی در نمایشگاه‌های متعدد حضور یافته است و کسب مقام اول تذهیب قرآن وزارت نفت (سال ۹۱) و مقام اول تذهیب در جشنواره فرهنگی هنری اهواز (۱۳۸۵) از جمله موفقیت‌های این هنرمند برشمرد. 

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند تا ۳۱ شهریور از ساعت ۹ تا  ۱۹ به فرهنگسرای شفق واقع در یوسف آباد خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی، خیابان ۲۱ بوستان شفق مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۷۱۷۱۹۵ تماس بگیرند.
نظر شما