جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۲۴
کد خبر: ۸۸۹۶۸
|
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴
نمایشگاه «این همه لشکر آمده، مالک اشتر آمده» ۳۱ شهریور ماه به همت فرهنگسرای خاوران و مجتمع شهیدان جعفری نژاد برگزار می‌شود.
برپایی نمایشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدسبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،  برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس و با هدف معرفی شناسنامه گردان مالک اشتر و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گران‌قدر، ۳۱ شهریور ماه با مشارکت پایگاه بسیج مالک اشتر از ساعت ۱۰ الی ۲۰ برگزار می‌شود.

مالک بن حارث اشتر نخعی از اصحاب و یاران نزدیک امام علی بود که در مقام علمی، اجتماعی، سیاسی و مبارزاتی او در دفاع از ارزش‌ها و اطاعت پذیری از ولی و مولی خویش باعث زبانزد عام و خاص است.

مالک اشتر جبهه‌ها هم شهید شیرودی بود که امام خامنه‌ای از او به عنوان اولین نظامی یاد می‌کند که به او اقتدا کرده و نماز خوانده است.از همین رو گردان مالک، مالک شد.

در این نمایشگاه نقش پایگاه مالک اشتر منطقه ۱۵ در دفاع از اعزام تا افتخارآفرینی به همراه برپایی غرفه‌های متعدد فرهنگی، هنری، نظامی و مذهبی ارائه می‌گردد.

همچنین پخش فیلم‌های سینمایی دوران دفاع مقدس و فیلم کوتاه جشنواره عمار و نمایشگاه عکس شهدای منا و قدس در دفاع مقدس به معرض دید علاقه‌مندان گذاشته می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه تا ۶ مهر ماه به پایگاه بسیج مالک اشتر منطقه ۱۵ مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۰۲۱۸۱۸ تماس بگیرند.
نظر شما