دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۲۹
کد خبر: ۸۸۹۸۵
|
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵
نمایش «کمی آنسوتر» به کارگردانی مشترک کامران شهلایی و محمد لارتی که در جشنواره تئاتر شهر حضور دارد، به افرادی که در حاشیه جنگ ضربه دیده‌اند توجه دارد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش «کمی آنسوتر» به کارگردانی مشترک کامران شهلایی و محمد لارتی با موضوع بازمانده‌های جنگ در جشنواره تئاتر شهر اجرا می‌شود. کامران شهلایی درباره این نمایش گفت: این نمایش درباره جنگ است. به اعتقاد من در تمام این دورانی که از جنگ گذشته در عرصه هنر به‌ویژه تئاتر آن گونه که شایسته است به آن پرداخته نشده است.

وی موضوع جنگ را از دغدغه‌های مهم ذهنی خود دانست و افزود: در نمایش «کمی آنسوتر» به مسائل و مشکلات بازمانده‌های جنگ در این دوران پرداخته شده است، افرادی که در حاشیه جنگ ضربه دیده‌اند.

شهلایی ادامه داد: این نمایش از چهار اپیزود تشکیل شده و ادای دین کوچکی است به افرادی که در جنگ صدمه دیدند. سعی کردم نمایش طوری تولید شود که در عین متفاوت بودن شعاری نباشد.
سحرناز عباس‌زاده، دلارام ترکی، شادی صیادی و احمد جعفری بازیگران نمایش‌اند و رضا کرمی‌زاده طراحی لباس و صحنه را به عهده دارد.

نمایش «کمی آنسوتر» نوشته کامران شهلایی به کارگردانی مشترک محمد لارتی و کامران شهلایی طی روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲۸ و ۲۹ شهریور ساعت ۱۸ در سالن کوچک تالار مولوی روی صحنه می‌رود.  
 

مطالب مرتبط
نظر شما