شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۳۳
کد خبر: ۸۸۹۵۴
|
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
شهروندان تهرانی در ۲۹ شهریور ماه با حضور در ایستگاه مترو تئاتر شهر به کودکان بی سرپرست و بد سرپرست اقلام غیر نقدی هدیه می‌کنند.
کمک شهروندان به کودکان بی سرپرست در مترو تهرانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به منظور گسترش فرهنگ دستگیری از نیازمندان و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و نشر سنت‌های حسنه اسلامی با همکاری صدا و سیما، کمیته امداد حضرت امام (ره)، سازمان دانش آموزی و وزارت آموزش و پرورش ویژه برنامه‌ای را با عنوان «جعبه کفش» در سراسر شهر تهران برگزار می‌کند.

در این طرح شهروندان با استفاده از کاغذ کادو و دیگر وسایل تزئینی جعبه کفش‌هایی  تهیه می‌کنند و با قرار دادن هدایایی شامل  نوشت افزار و دیگر اقلام ضروری مدرسه، آن را از طریق پایگاه‌های مستقر در نقاط پرتردد شهر تهران به کودکان نیازمند هدیه می‌کنند.

مدیریت فرهنگی هنری مترو در راستای همین طرح و با مشارکت شهروندان شهر تهران با جمع آوری امکانات اولیه آموزشی، تحصیلی پایگاهی را روز ۲۹ شهریور ماه از ساعت ۱۴ در ایستگاه مترو تئاتر شهر برپا کرده است و شهروندان می‌توانند هدایا غیر نقدی خود را اهدا کنند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانندبه نشانی خیابان انقلاب اسلامی تقاطع چهارراه ولی عصر (عج) ایستگاه مترو تئاتر شهر مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات تکمیلی با شماره ۸۸۵۲۳۰۵۰ تماس بگیرند.
مطالب مرتبط
نظر شما