جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۵۷
کد خبر: ۸۹۰۱۴
|
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
نوبت چهل و هشتم باشگاه انیمیشن شهر به نمایش و نقد و بررسی «زندگی مخفیانه حیوانات خانگی»، به کارگردانی کریس رناد اختصاص دارد.
نمایش و نقد «زندگی مخفیانه حیوانات خانگی» در باشگاه فیلم شهربه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «زندگی مخفیانه حیوانات خانگی»، عنوان انیمیشن سینمایی محصول ۲۰۱۶ آمریکاست. انیمیشنی سه بعدی و ماجراجویانه محصول ایلومینیشن که توسط کریس رناد و یرو چنی کارگردانی شده است. 

برایان لینچ، چینکو پال و کن داریو نویسندگی فیلمنامه  را بر عهده داشته و صداپیشگانی مانند لوییس سی کی (استند آپ کمدین معروف آمریکایی)،  اریک استون استریت، کوین هارت، استیو کوگان، الی کمپر، بابی موینیهان، لیک بل، دانا کاروی، هانیبال بروس، جنی اسلیت و آلبرت بروکس در آن ایفای نقش کرده‌اند.

این انیمیشن بلند در جشنواره انسی برای نخستین بار پخش شد و جولای ۲۰۱۶ در آمریکا به اکران در آمد. این فیلم نقدهای مثبت فراوان دریافت کرده است و یکی از پرفروشهایی است که بر خلاف همیشه از مجموعه دیزنی نبوده و شاید بیشترین فاصله ممکن از خط داستانی آن را داشته است! فیلم در سراسر جهان ۷۹۰ میلیون دلار فروش داشت.

چهل و هشتمین نشست باشگاه انیمیشن شهر با حضور محمدرضا مقدسیان و امیر سحرخیز در تالار اشراق مجموعه ایوان شمس برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند روز دوشنبه ۲۹ شهریور ساعت ١٨ به بزرگراه جلال آل احمد، ابتدای بزرگراه کردستان، مجموعه فرهنگی هنری ایوان شمس مراجعه کنند.

نظر شما