جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۲۰
کد خبر: ۸۹۲۰۹
|
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰
کلاس«اخلاق در خانواده» با حضور حجت‌الاسلام ماندگاری و با هدف آموزش اخلاق و سیره اسلامی چهارشنبه ۷ مهر ماه در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برنامه «اخلاق در خانواده» با هدف آموزش اخلاق، اصول و سبک زندگی اسلامی در زندگی پرتنش و صنعتی امروز برگزار خواهد شد.

در این برنامه تلاش می‌شود خانواده‌ها با سیره پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار آشنا شوند و یاد بگیرند که چگونه مشکلات زندگی خانوادگی و زناشویی خود را برطرف کنند، بدون آن که حرمت‌ها شکسته شود یا این که چطور رفتارهای اشتباه و نامناسب خود را جبران کنند.

حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری متولد ۱۳۴۳ در مشهد مقدس و با تحصیلات خارج فقه و اصول و فوق لیسانس علوم سیاسی از استادان برجسته علم اخلاق است که از محضر حضرات آیات فاضل لنکرانی، شیخ جواد تبریزی، وحید خراسانی و جوادی آملی بهره‌مند شده است و به عنوان یکی از کارشناسان برنامه تلویزیونی «سمت خدا» فعالیت می‌کند.

برنامه «اخلاق در خانواده» چهارشنبه‌های اول هر ماه در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود و نخستین جلسه آن در فصل پاییز روز چهارشنبه ۷ مهر ماه ساعت ۱۵:۳۰ با موضوع «تربیت دینی یا تربیت غربی» میزبان علاقه‌مندان است.

شرکت در این برنامه برای عموم آزاد و رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند به فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۸۱۵۱۷۳ تماس بگیرند.

 


نظر شما