جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۰۱
کد خبر: ۸۹۵۲۲
|
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹
به مناسبت روز عصای سفید برگزار شد؛
به مناسبت روز عصای سفید نشست صمیمانه رییس و مدیران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با روشن‌دلان فعال در مراکز فرهنگی هنری مناطق ۲۲کانه پایتخت با حضور میهمان ویژه اصغر همت بازیگر و رییس خانه تئاتر ایران چهارشنبه ۲۸ مهر برگزار شد.
نشست صمیمانه رییس سازمان فرهنگی هنری با روشن دلانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به مناسبت روز «عصای سفید» نشست صمیمانه‌ای با حضور محمود صلاحی رییس، امیر عبدالحسینی معاون هنری، حجت الاسلام حسن ناصری‌پور معاون فرهنگی، مهدی محمدی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل، سعید گلشناس معاون برنامه‌ریزی و توسعه و محمد خیاطیان معاون مالی و اداری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و کارکنان روشن‌دل مشغول فعالیت در مراکز فرهنگی هنری، اعضای فعال در کتابخانه‌ها و روشن‌دلانی که دست آورد داشته‌اند، برگزار شد.
  
در این نشست حاضران روشندل شرایط کاری خود را برای مسئولان تشریح کردند و انتقادات و پیشنهادهایی را برای ایجاد شرایط و درنهایت خدمات‌رسانی بهتر از سوی آنها به دیگر روشندلان بیان کردند.
   
محمود صلاحی، رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نیز با تشکر از حضور روشن‌دلان در ابتدا ایام عزاداری سالار شهیدان امام حسین(ع) را تسلیت و در ادامه روز عصای سفید را تبریک گفت. 
  
صلاحی بیان کرد: روزی که معلوم نیست چشم‌های ما قادر به دیدن باشد، به یقین چشم‌های شما در آن روز نعمت‌های الهی را خواهد دید که آن روز موجب رشک همه آن‌هایی است که در دنیا فکر می‌کردند با دیدن از تمام لذت دنیا بهره‌مند شده‌اند.
  
وی افزود: خداوند متعال در سوره بقره آیه ۲۵۲ فرموده است: اگر کسی در جان، مال، ثمره نقصی داشت، اگر صبر پیشه کند، بشارتی به او خواهیم داد. بشارتی که خدا می‌دهد از هدایای مالی فوق تصور است.
   
صلاحی خطاب به مسئولان سازمان فرهنگی هنری گفت: البته که کار برای همه مردم و همکاران باید بی‌منت باشد اما کار برای قشر روشن‌دلان باید بی‌منت‌تر باشد یعنی اینکه منتظر نباشیم تا روز عصای سفید برسد تا دوستان بیایند و از مشکلات خود بگویند، بلکه مسئولان باید به حضور این عزیزان برسند و درخواست آنها را دریافت و عمل کنند و درنهایت گزارش آن را بدهند تا اگر لازم بود ابلاغ یا تصویب شود. 
 
وی افزود: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران افتخار می‌کند به شما روشن‌دلانی که درس خوانده‌اید و از خیلی بیناها جلوتر هستید. خدا به شما قوت بدهد و ما نیز ان‌شاالله قدردان زحمات شما باشیم.
   
در این نشست رفع مشکلات کاری روشن‌دلان در دستورکار قرار گرفت همچنین هدیه‌ای از کار هنری خانم‌های روشندل فرهنگسرای بهمن به رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تقدیم شد.
  
این نشت صمیمانه با اهدای یادگاری و عکس دست جمعی پایان یافت.

مطالب مرتبط
نظر شما