جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۴۴
کد خبر: ۸۹۶۴۰
|
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
رئیس فرهنگسرای آفتاب از خدمات مشاوره فردی در دو بخش بانوان و آقایان در غرفه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در نمایشگاه رسانه های دیجیتال خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، معصومه ایمان پور، رئیس فرهنگسرای آفتاب درباره حضور این فرهنگسرا در دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال گفت: بحث مشاوره فردی در غرفه‌های سازمان فرهنگی هنری در نمایشگاه به عهده فرهنگسرای آفتاب است و کسانی که مدرک دکترا دارند، در دو بخش بانوان و آقایان خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهند. 

وی ادامه داد: این مشاوره‌ها به طور عمده  در حوزه خانواده و فضای مجازی است. در روز اول نمایشگاه حدود  10 مورد مشاوره داشتیم که هشت نفر آقا بودند. هر کس به بخش مشاوره مراجعه می‌کند، مشخصات فردی‌اش را می‌نویسد و در نهایت علت مراجعه و تشخیص کارشناس در فرم نوشته می‌شود. مشکل در روابط عاطفی، خطاهای شناختی، شخصیت دوقطبی، اعتیاد، وسواس‌های روحی، بی‌انگیزگی و...  از مواردی است که در مراجعه کنندگان مشاهده می شود.

ایمان پور با بیان اینکه در غرفه مشاوره مراجعان احساس امنیت می‌کنند و شخصی‌ترین مسائلشان را به زبان می‌آورند، گفت: سعی کرده‌ایم در غرفه از المان‌های خانه مانند پرده، کاناپه و... استفاده کنیم که افراد راحت باشند و مشکلاتشان را بیان کنند. ما برای مشاوره زمان نیم ساعت را در نظر گرفته‌ایم، اما این زمان با توجه به نیاز مراجع  تا یک ساعت هم تمدید می‌شود. در پایان نیز یک گلدان ساده و زیبا به رسم یادبود به مراجعه‌کننده اهدا می‌کنیم. 

وی افزود: در روز دوم نمایشگاه دانش آموزان از غرفه‌های سازمان فرهنگی هنری بازدید کردند و مشاوره گرفتند. در کنار بحث مشاوره، فلش کارت‌هایی تهیه شده که در آن احادیثی درباره مهربانی و محبت بین اعضای خانواده و همچنین صحبت‌های مقام معظم رهبری خطاب به زوج‌های جوان نوشته شده است. 

دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال از ۳ تا ۷ آبان ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برپاست و شهروندان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰ از غرفه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در این نمایشگاه دیدن کنند. 

نظر شما