جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۲۴
کد خبر: ۸۹۷۶۷
|
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
فرهنگسرای ابن سینا نخستین مسابقه عکس و فیلم با عنوان «روایت زندگی» را با هدف زمینه‌سازی بروز خلاقیت‌های هنری و مشارکت فعال مردم برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در جشنواره عکس و فیلم کوتاه «روایت زندگی ایرانی» شهروندان می‌توانند عکس و فیلم‌های کوتاهی که روایت تصویریشان از سبک زندگی ایرانی-اسلامی است و دیدن آن‌ها می‌تواند در روش زندگی دیگران موثر باشد و همچنین برخی از سوژه‌هایی که از میان موضوعات بسیار ساده زندگی نشات می‌گیرد را  برای شرکت در این جشنواره ارسال کنند.
 
سوژه‌های جالب از فیلم‌ها و عکس‌هایی که با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی از قبیل  خانواده، مساجد محله، فرزندان، احترام به والدین، جلسات دید و بازدید فامیل و دوستان ... ، توسط دوربین گوشی همراه و دوربین‌های دیگر خلق شده، مورد قبول و مشمول شرکت در مسابقه است.  
همچنین اگر سوژه جالبی را دیدید و به دلتان نشست از آن عکس و یا فیلم کوتاه تهیه کنید و به همراه توضیح کوچکی از آن به شماره 09034099882 ارسال کنید.
 
مقررات شرکت در جشنواره:
1- هر متقاضی در بخش فیلم می‌تواند دو فیلم با حداکثر۱۲۰ ثانیه و در بخش عکس سه قطعه عکس شماره‌گذاری شده را به همراه فایل word از اطلاعات شخصی شامل: نام و نام خانوادگی، شماره تلفن و موبایل، نشانی، پست الکترونیک و ذکر موقعیت مکانی عکس، نوع و مدل گوشی را، به شماره تلگرام 09034099882 و یا اینستاگرام #zendegi_irani  بارگذاری کنند.
 
2-پردازش تصاویر در حد تصحیح رنگ و کادر لازم است تا جاییکه خدشه‌ای به اصل عکس وارد نکند.
 
3-عکس‌های برگزیده برای استفاده در امور نمایشگاهی، تبلیغاتی، انتشاراتی و اطلاع‌رسانی برای برگزارکننده با رعایت حقوق معنوی صاحب اثر (درج نام عکاس) محفوظ است.
 
4-رای هیات داوران قطعی و اعتراضی به آن پذیرفته نیست. 

5-به عکس‌های ارسالی  بیش از سه قطعه و فیلم‌ها بیش از دو عدد فاقد اطلاعات شخصی ترتیب اثر داده نخواهد شد.
 
6-ارسال اثر و شرکت در جشنواره به منزله اعلام مالکیت معنوی  فیلم ها وعکس هاست. در صورت اثبات خلاف این،  فیلم وعکس حذف می‌شود و عواقب حقوقی آن به عهده ارسال کننده اثر است.
 
7-شرکت در جشنواره به معنی پذیرش مقررات این فراخوان است.
 
8-تصمیم‌گیری درباره مسایل پیش‌بینی نشده جشنواره بر عهده برگزارکننده خواهد بود.
 
گاه شمار جشنواره:
آخرین مهلت ارسال آثار: ۱۵ آذر ماه ۱۳۹۵
داوری آثار: ۲۰ آذر ماه ۱۳۹۵
اعلام نتایج و اهدای جوایز: دی ماه ۱۳۹۵
 
تهران / شهرک قدس(غرب)/میدان صنعت/ خیابان خوردین/ خیابان ایران زمین شمالی/ فرهنگسرای ابن سینا
 
کدپستی: 1465943531
تلفن: 8-88366366
علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند همه روزه  از ساعت ۸ تا ۱۷ به فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک قدس فاز یک خیابان ایران زمین شمالی مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 8-88366366 تماس بگیرند.


فراخوان جشنواره عکس و فیلم کوتاه «روایت زندگی ایرانی»
نظر شما