جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۱۹
کد خبر: ۸۹۸۷۷
|
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
فرهنگسرای فردوس با همکاری اداره کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، دوره‌ی آموزشی «آموزه‌های قرآنی» را به‌صورت تخصصی و به منظور تربیت مدرس قرآنی کودک برگزار می‌کند.
برپایی دوره تخصصی «آموزه‌های قرآنی» در فرهنگسرای فردوسبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،‌ دوره‌ی آموزشی «آموزه‌های قرآنی» طی روزهای ۲۲ و ۲۴ آبان‌ماه و یکم تا سوم آذرماه از ساعت ۱۴ تا ۱۷ با حضور مهدی فاضلی کارشناس تکنولوژی آموزشی،‌ کارشناس ارشد روانشناسی و دارنده رتبه نخست جشنواره ملی شیوه‌های نوین آموزش قرآن و نماز به کودکان در کشور برگزار می‌شود.
 
از اهداف برگزاری دوره‌ی آموزشی آموزه‌های قرآنی می‌توان به تربیت مدرسان کارآمد برای آموزش قرآن و مفاهیم دینی به کودکان،  آشنایی مربیان با مهارت‌های مختلف آموزش قرآن به صورت تخصصی و ارتقا سطح دانش و مهارت‌های مربیان در انتقال مفاهیم آموزشی و تربیتی قرآن به کودکان اشاره کرد.
 
این دوره‌ی تخصصی شامل کارگاه آموزش الفبای یک دقیقه‌ای،‌ حفظ قرآن با بازی،‌ حفظ موضوعی قرآن به روش اشاره،‌ روخوانی با رنگ‌آمیزی و دعوت خوش آغاز به نماز می‌باشد.
 
در پایان این دوره،‌ مدرک تربیت مربی تخصصی قرآن کودک از اداره کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد.
 
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این دوره‌های آموزشی می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه،  بلوار فردوس شرق،‌ بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و یا با شماره ۴۴۰۸۱۰۲۸ تماس بگیرند.
نظر شما