شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۳۳
کد خبر: ۹۰۰۰۸
|
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
با حضور سیامک گلشیری برگزار می شود؛
ششمین برنامه «کتابخوانی دسته‌جمعی نوجوانان» با خوانش و بررسی کتاب «خانه‌ای در تاریکی» و با حضور نویسنده کتاب، سیامک گلشیری، چهارشنبه ۲۶ آبان در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی، برگزار می شود.
ششمین برنامه «کتابخوانی دسته‌جمعی نوجوانان»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «کتابخوانی دسته‌جمعی نوجوانان» از برنامه‌های ترویج کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان است که هر دو هفته یکبار، چهارشنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در این فرهنگسرا برگزار می‌شود.

این برنامه با همراهی رضوان خرمیان، نویسنده و مترجم کتاب‌های کودک و نوجوان، برگزار می‌شود و در هر جلسه یک کتاب برای مطالعه به نوجوانان پیشنهاد داده می‌شود. بچه‌ها در طول دو هفته کتاب را تهیه و مطالعه می‌کنند، سپس در برنامه «کتابخوانی دسته‌جمعی نوجوانان» که با حضور نویسنده یا مترجم کتاب برگزار می‌شود، نظرات و پرسش‌هایشان را درباره اثر خوانده شده، مطرح می‌کنند.

تاکنون پنج جلسه از این برنامه تشکیل شده و در این جلسات کتاب‌های «غول بزرگ مهربان» نوشته رولد دال با ترجمه محبوبه نجف‌خوانی، «قلب‌های نارنجی» نوشته مینو کریم‌زاده، «کنسرو غول» نوشته مهدی رجبی و «خانواده آقای چرخشی» نوشته طاهره ایبد، برای خوانش گروهی و بررسی به مخاطبان معرفی شده است.

جلسه ششم این برنامه نیز چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ از ساعت ۱۶ تا ۱۸ با خوانش و بررسی کتاب «خانه‌ای در تاریکی» و با حضور نویسنده کتاب، سیامک گلشیری، در فرهنگسرای رسانه وشبکه های اجتماعی به نشانی پاسداران، خیابان شهید گل نبی، خیابان شهید ناطق نوری، میدان قبا برگزار می‌شود.
نظر شما