جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۴۸
کد خبر: ۹۰۰۶۹
|
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
خانه مشاوره منطقه ۵ روز چهارشنبه ۲۶ آبان‌ماه با هدف خدمت‌رسانی به عموم شهروندان و کاهش آسیب‌ها و معضلات اجتماعی افتتاح شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آیین افتتاحیه خانه مشاوره منطقه ۵ با حضور عبدالرضا کردی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱ و مشاور رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در خلاقیت و نوآوری، معاونان و روسای مراکز فرهنگی هنری منطقه ۵ و جمعی از علاقه‌مندان در محل فرهنگ‏سرای فردوس برگزار شد.
 
از اهداف راه‌اندازی این مرکز می‌توان به دانش‌‏افزایی در خصوص مسائل خانوادگی، تربیتی، تحصیلی، شغلی، ازدواج و امور مرتبط با خانواده به شهروندان، کمک به شهروندان تهرانی در زمینه حل مشکلات خانوادگی و نیازهای آنان، مشاوره به منظور انتخاب بهترین را‏ه‏ حل و تصمیم‏‌گیری آگاهانه، کمک به حل مشکلات و مسائل نوجوانان و جوانان و توسعه بهداشت روانی در جامعه اشاره کرد.
 
همچنین در این مرکز مشاوره‏‌های فردی، گروهی، نشست‌ها و کارگاه‏‌های روانشناسی با توجه به نیازسنجی‏‌های انجام شده برای شهروندان برگزار خواهد شد.
 
علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از خدمات این مرکز می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44058900 تماس بگیرند.
نظر شما