جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۴
کد خبر: ۹۰۱۸۰
|
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
خانه مشاوره با هدف ارائه اطلاعات روان‌شناختی و آموزش مهارت‌های لازم برای مواجهه با مسائل و مشکلات به مراجعه کنندگان یکشنبه‌های هر هفته در فرهنگسرای خاتم (ص) میزبان شهروندان است.
خانه مشاوره فرهنگسرای خاتم (ص)  افتتاح شدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، خانه مشاوره فرهنگسرای خاتم در روزهای یکشنبه میزبان مخاطبانی است که می‌خواهند با هماهنگی قبلی از خدمات مشاوره این مرکز استفاده کنند. 

در جلسات مشاوره فردی با ارائه اطلاعات روان‌شناختی و آموزش مهارت‌های لازم به مراجع کمک می‌شود تا با موقعیت‌های مختلف زندگی، سازگاری مناسب داشته باشد. هم چنین مشاوره فردی به تسهیل رشد مراجع و شکوفایی استعدادها و توانایی‌های او کمک می‌کند و به شناخت و کشف راه حل برای مشکلات رفتاری مراجع می‌پردازد.

مشاوره فردی ضمن ایجاد رابطه دو جانبه، فرصتی را برای تبادل نظر بین مشاور و مراجع ایجاد می‌کند. هم چنین موقعیت کاملاً محرمانه‌ای را برای طرح و کشف راه حل مشکلات رفتاری تأمین می‌کند. مشاوره فردی متناسب با توان یادگیری و درک مراجع انجام می‌شود و مشاور در شناخت و کشف راه حل مشکلات رفتاری به تفاوت‌های فردی مراجعان توجه و از روش‌های متناسب و متنوع مداخله درمانی استفاده می‌کند.

مشاوره ازدواج و تشکیل خانواده، مشاوره قبل از ازدواج، تربیت فرزندان، شیوه‌های ارتباطی مناسب بین همسران، مشاوره تحصیلی فرزندان، مشاوره نوجوانان و سن بلوغ، مشاوره دختران و مشاوره در خصوص اختلاف عقاید زوجین در خانواده از جمله مواردی است که در خانه مشاوره به مراجعین ارائه می‌شود.

ارائه مشاوره تلفنی و آنلاین نیز از برنامه‌های آتی خانه مشاوره برای علاقه‌مندان است.

خانه مشاوره ساعت ۱۶ روزهای یکشنبه  به نشانی شهرک ولیعصر (عج)، انتهای خیابان حیدری جنوبی، خیابان پژاند، بوستان لواسانی میزبان مخاطبین است و علاقه‌مندان برای هماهنگی قبلی و تعیین وقت می‌توانند با شماره ۶۶۲۰۷۰۶۸ تماس بگیرند.
نظر شما