شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۳۸
کد خبر: ۹۰۲۲۱
|
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
مراسم اختتامیه مسابقات جام شهدای رسانه در رشته فوتسال به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و با شعار «تهران، مدرسه‌ای برای همه» ۲۲ آذر در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.
اختتامیه مسابقات فوتسال جام شهدای رسانه ۲۲ آذر برگزار می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مرحله گروهی دومین مسابقات فوتسال جام شهدای رسانه به‌پایان رسید و این هفته مرحله دوم (یک شانزدهم) و نیمه‌نهایی این مسابقات برگزار می‌شود.

مراسم اختتامیه مسابقات جام شهدای رسانه نیز هفته آینده ۲۲ آذر ساعت ۱۰ با انجام بازی‌های نهایی و رده‌بندی و با معرفی تیم‌های برتر و اهدای جوایز در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار خواهد شد.

دومین دوره مسابقات فوتسال جام شهدای رسانه که توسط فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی و با همکاری سازمان بسیج رسانه، برگزار می‌شود، پس از انجام مراسم قرعه‌کشی در ۹ آبان با حضور نمایندگان تیم‌ها و مسئولان برگزاری، از سه‌شنبه ۱۱ آبان با رقابت ۴۰ تیم در ۸ گروه و با حضور ۴۰۰ خبرنگار و اهالی رسانه از خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، مطبوعات و رسانه ملی در سالن فوتسال فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی آغاز شد.

این مسابقات به میزبانی و توسط فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی و با همکاری و مشارکت سازمان بسیج رسانه با شعار «تهران، مدرسه‌ای برای همه» برگزار می‌شود.
نظر شما