جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۵۵
کد خبر: ۹۰۴۷۹
|
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
در ادامه نمایش آثار منتخب جشنواره عمار
فرهنگسرای انقلاب اسلامی در ادامه برگزاری آثار منتخب جشنواره عمار، مستند «آقای سفیر» که به زندگی و فعالیت‌های شهید غضنفر رکن‌آبادی می‌پردازد را نمایش می‌دهد و با حضور کارشناسان نقد و بررسی می‌کند.
«آقای سفیر» به فرهنگسرای انقلاب اسلامی می‌آیدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در ادامه نمایش آثار منتخب جشنواره عمار مستند «آقای سفیر» به ساخته ناصر نادری که مروری است بر زندگی اجتماعی و سیاسی غضنفر رکن‌آبادی روز سه شنبه هفتم دی در فرهنگسرای انقلاب به نمایش درآمده و بررسی می‌شود. 

رکن‌آبادی مدتی در سوریه در سمت کاردار سفارت ایران مشغول به کار بوده و سپس در لبنان به عنوان سفیر انتخاب می‌شود. وی به سه زبان انگلیسی، ترکی و عربی مسلط بود. رکن‌آبادی در لبنان چندین بار مورد ترور قرار گرفت. 

وی در حادثه منا که در عربستان رخ داد، به شهادت رسید. این مستند شامل دو مصاحبه اختصاصی در زمان سفارت و همچنین چند ماه قبل شهادت او است. 

علاقه‌مندان به حضور در این برنامه می‌توانند سه شنبه هفتم دی ساعت ۱۶ به سالن سپیده فرهنگسرای انقلاب اسلامی واقع در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی مراجعه کنند.

نظر شما