شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۳۰
کد خبر: ۹۰۵۵۷
|
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
کانون نجوم خانه فرهنگ و کتابخانه سلام ویژه‌برنامه «زنگ نجوم» را با حضور علاقه‌مندان و فعالان نجوم و با مشارکت مدارس منطقه ۸ برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه‌برنامه «زنگ نجوم» به همت کانون نجوم خانه فرهنگ و کتابخانه سلام و با مشارکت مدارس منطقه ۸ برگزار می‌شود. این کانون با هدف آشنایی بیشتر علاقه‌مندان با علم نجوم و ستاره‌شناسی، تحلیل آخرین اخبار موجود از ناسا، ترویج علوم اخترشناسی و افزایش سطح اطلاعات عمومی ستاره‌شناسی ویژه‌برنامه «زنگ نجوم» را با حضور کارشناسان اخترفیزیک و دانش آموزان روز پنجشنبه دوم دی ماه ساعت ۱۷ برگزار می‌کند.

در این برنامه علاقه‌مندان به صورت تئوری با تاریخچه نجوم، سیارات، تازه‌های نجوم، کیهان‌شناسی، کهکشان راه شیری، اجرام آسمانی و... آشنا می‌شوند. همچنین از دیگر بخش‌های این برنامه می‌توان به پخش فیلم و اسلاید صورت‌های فلکی، رصد ماه، رصد منظومه شمسی و کهکشان‌ها و سیارات و اجرام آسمانی اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای شرکت در برنامه و عضویت در کانون نجوم می‌توانند به خانه فرهنگ سلام واقع در نارمک، گلبرگ شرقی، بعد از تقاطع دردشت، نبش کوچه شهید اکبری مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۹۱۶۰۲۰ تماس بگیرند.
 

نظر شما