شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۲
کد خبر: ۹۰۶۰۱
|
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
نمایشگاه آثار نقاشی سیاه قلم هنرجویان هنرکده استاد آذری کیا تا ۱۵ دی‌ماه در نگارخانه فرهنگسرای بهمن برپاست.
نمایشگاه آثار سیاه قلم هنرجویان استاد آذری کیابه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در نمایشگاه آثار سیاه قلم هنرجویان آذری‌کیا که تا پانزدهم دی‌ماه برپاست، ۶۲ اثر هنری از ۲۱ هنرمند در ابعاد بزرگ و متنوع به نمایش درآمده‌است.

هادی آذری کیا متولد سال ۱۳۶۰ در تهران است، وی در سال ۷۳ به عنوان نفر اول مسابقات نقاشی منطقه ۱۱ آموزش‌وپرورش تهران انتخاب شد.

آذری کیا فعالیت هنری خود را به‌صورت حرفه‌ای با حضور در کلاس‌های استاد غنچه‌ای آغاز کرد و در ادامه زیر نظر استاد عباس اینانلو که نقطه عطفی در انتخاب شیوه و سبک اصلی در کارهای این هنرمند  محسوب می‌شود، به فراگیری هنر نقاشی پرداخت.

تخصص اصلی این هنرمند برجسته کشور، طراحی و نقاشی از چهره در تکنیک‌های سیاه قلم، رنگ و روغن و مداد رنگی و پاستل است.

وی در حال حاضر به آموزش هنرجویان جوان و با استعداد در زمینه هنر نقاشی سیاه قلم می‌پردازد که آثار برخی از آنها هم اکنون در نمایشگاهی که در نخستین فرهنگسرای پایتخت برپا است، در معرض دید دوستداران هنر نقاشی است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند در ساعات اداری به نگارخانه فرهنگسرای بهمن به نشانی میدان راه آهن، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی مراجعه کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۳۱۲۱۸۰ تماس بگیرند.
نظر شما