جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۵۴
کد خبر: ۹۰۶۲۸
|
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
آیین رونمایی از سه عنوان کتاب با موضوع فتنه ۸۸ با عناوین «نقش امام خامنه‌ای در مهار فتنه ۸۸»٬ «کتاب عکس با موضوع فتنه ۸۸» و «اصلاحات و براندازی نرم» برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آیین رونمایی از سه عنوان کتاب با موضوع فتنه ۸۸ با عناوین «نقش امام خامنه‌ای در در مهار فتنه ۸۸»٬ «کتاب عکس با موضوع فتنه ۸۸» و «اصلاحات و براندازی نرم» برگزار می‌شود.

کتاب «اصلاحات و براندازی نرم» کنکاشی مختصر در مبانی نظری اصلاحات و اقدام و عمل اصلاح‌طلبان که در سه دوره پیدایش و تکوین بسط و گسترش و در نهایت افول آن ساماندهی شده است.

کتاب «نقش امام خامنه‌ای در مهار فتنه ۸۸» با بررسی مختصر تاریخچه انتخابات دهم ریاست جمهوری٬ بروز و استمرار فتنه ۸۸ نقش حضرت امام خامنه‌ای را در مهار فتنه مذکور تبیین کرده است.

کتاب «کتاب عکس با موضوع فتنه ۸۸» نیز به صورت دیجیتالی تهیه و تدوین شده است که مجموعه‌ای از عکس‌های با موضوع فتنه ۸۸ را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

این سه کتاب توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده است.

 این مراسم ۸ دی ماه ساعت ۱۰ با حضور مقامات لشکری و کشوری در فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی٬ نرسیده به پل سیدخندان٬ پارک اندیشه برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88765090 تماس بگیرند.
نظر شما