چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۰۱
کد خبر: ۹۰۷۴۳
|
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰
با سخنرانی داریوش طلایی و حسین علیزاده
آیین رونمایی آلبوم موسیقی «چراغ افروخته» اثر استاد علی اکبرشکارچی با سخنرانی استاد داریوش طلایی و استادحسین علیزاده و با حضور استادان و پیشکسوتان موسیقی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
«چراغ افروخته» در ارسباران برگزار می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرنگی هنری شهرداری تهران، رونمایی از آلبوم موسیقی «چراغ افروخته» اثر استاد علی اکبرشکارچی با حضور داریوش طلایی، حسین علیزاده، بهرام عظیم‌پور، مجتبی میرطهماسب، رضا پرویززاده، سامر حبیبی و علی اکبر شکارچی برگزار می‌شود و این استادان درباره موسیقی دستگاهی و مراحل اجرایی و تهیه این آلبوم صحبت می کنند. 

این آلبوم بر اساس ردیف میرزا عبدالله به روایت نورعلی خان برومند است که با اجرای استاد علی اکبر شکارچی و برای نخستین بار به صورت تصویری برای ساز کمانچه ضبط و دراختیار علاقه مندان قرار می گیرد .

این آلبوم تازه ترین اثر استاد است که به همت موسسه فرهنگی هنری کمان آوای آرش با مدیریت خانواده استاد شکارچی منتشر می شود.

علاقه مندان برای حضور در این برنامه می توانند روز جمعه ۱۷ دی ساعت ۱۹ به فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند 
نظر شما