جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۵۶
کد خبر: ۹۰۷۷۴
|
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
در سومین نشست مدیران روابط‌عمومی‌های نهادهای فرهنگی انجام شد
سومین نشست مدیران روابط عمومی‌های نهادهای فرهنگی شهر تهران با حضور مدیرعامل برج میلاد و به میزبانی این مجموعه برگزار شد و در این دیدار مدیرعامل برج میلاد از نقش پررنگ روابط عمومی‌ها در نشان دادن فعالیت‌های سازمان سخن گفت.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، علی درویش‌پور در این مراسم با بیان اینکه قطعاً هیچ سازمان و نهادی نمی‌تواند نقش پررنگ روابط عمومی‌ها را نادیده بگیرد، گفت: در دنیای امروز گستردگی و سهولت بین جوامع بسیار زیاد است و همواره هر حادثه‌ای در کمتر از صدم ثانیه در تمام دنیا مخابره می‌شود. در چنین شرایطی نمی‌توان نقش رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها را نادیده گرفت.
  
وی با اشاره به نظریه مارشال مک لوهان درباره دهکده جهانی و نقش رسانه‌ها در این دهکده گفت: ادامه زندگی و حیات تنها دو راه حل دارد، یکی آنکه با هیچ کس ارتباط نداشت و یا آنکه آرمان‌ها و آرزوهایی را تعیین تکلیف کنیم که لازمه تحقق راه حل دوم شناخت و تحلیل مناسب از وقایع و رویدادهای جوامع است که همه اینها نیازمند اتصال به شبکه اخبار و اطلاعات است.

تاکید بر نقش پررنگ روابط عمومی‌ در هر سازمان   

در ادامه این نشست داوود نعمتی انارکی مدیر روابط عمومی سازمان صدا و سیما به عنوان مهمان ویژه حضور داشت و از نقش مهم ارتباط میان مدیران روابط عمومی‌های سازمان‌های مختلف و گسترش این تعاملات گفت.
   
وی افزود: قطعاً هماهنگی میان مدیران روابط عمومی نهاد‌های مختلف به ویژه نهادهای فرهنگی می‌تواند باعث تعاملات گسترده میان نهادها شود.
  
انارکی در ادامه به سوالات برخی از مدیران نهادهای فرهنگی در راستای گسترش تعاملات بین این نهادها و صدا و سیما پاسخ داد.
 
تاکید بر نقش پررنگ روابط عمومی‌ در هر سازمان

در این نشست مدیران روابط عمومی نهادهای مختلف فرهنگی شهر شامل مدیران روابط عمومی سازمان صدا و سیما، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، خانه هنرمندان، سازمان میراث فرهنگی استان تهران، مجموعه فرهنگی نیاوران، موزه هنرهای معاصر، معاونت فرهنگی- اجتماعی شهرداری تهران، فرهنگستان هنر حضور داشتند و نظرات خود را برای تعامل بیشتر میان روابط عمومی‌های سازمان‌های مختلف و توسعه فعالیت‌های خود بیان کردند.
نظر شما