جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۲
کد خبر: ۹۰۸۶۹
|
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
دبیر نخستین جشنواره محصولات فرهنگی فیروزه از تمدید مهلت شرکت در این جشنواره تا ۵ بهمن‌ماه خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سید مصطفی کشفی، دبیر نخستین جشنواره محصولات فرهنگی فیروزه، از تمدید این جشنواره خبر داد و گفت: با توجه به استقبال از این جشنواره و نیز درخواست برخی از مخاطبان برای تمدید تاریخ شرکت در جشنواره فیروزه، مهلت شرکت در این جشنواره تا پنجم بهمن ماه امسال تمدید شد.
  
وی با اشاره به اینکه این نخستین مرحله از جشنواره محصولات فرهنگی فیروزه است، ادامه داد: با این وجود خوشبختانه استقبال خوبی از جشنواره انجام شده و تا هفته گذشته بیش از ۲۰۰ محصول فرهنگی مختلف برای رقابت در محورهای تعیین شده به دبیرخانه جشنواره فیروزه ارسال شده است.
  
کشفی با اشاره به فعالیت بخش مردمی جشنواره فیروزه اظهارکرد: در این بخش شهروندان می‌توانند از دو طریق در جشنواره شرکت کنند در بخش اول هر شهروند می‌تواند از بهترین محصولات فرهنگی از نظر خود عکس گرفته و پس از انتشار آن در اینستاگرام، هشتگ #جشنواره_فیروزه را به عنوان توضیح تصویر درج کرده و حساب کاربری @ Kafehsara را روی عکس تگ کنند. سپس این تصاویر در صفحه جشنواره در اینستاگرام به نشانی Kafehsara منتشر شده و به بهترین تصاویری که در اینستاگرام منتشر شده باشد هدایایی اعطا خواهد شد. در بخش دوم دبیرخانه جشنواره تصاویری از بین محصولات فرهنگی که به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است را در صفحه اینستاگرام جشنواره بارگذاری می‌کند و به محصولی که با اقبال مخاطبان مواجه شود هدایایی تقدیم خواهد شد.
  
دبیر نخستین جشنواره محصولات فرهنگی فیروزه درباره بخش دیگر جشنواره نیز گفت: کارکنان سازمان فرهنگی هنری شهر تهران از بدو تاسیس سازمان که اقدام به تولید محصولات فرهنگی کرده‌اند امکان شرکت دارند؛ تولیدکنندگان محصولات فرهنگی در سازمان می‌توانند آثار خود را در قالب محصولات چاپی همچون کتاب، نشریه، پوستر، هدایای تبلیغاتی و ... و یا در قالب محصولات دیداری و شنیداری ارائه کنند، همچنین امکان ارائه محصولات حجمی همچون هنرهای دستی، ماکت و تندیس و ... نیز فراهم شده است.
  
کشفی افزود: متقاضیان شرکت در این جشنواره می‌بایست ضمن پرکردن فرم شرکت در جشنواره، نسخه‌ای از محصول خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در طبقه چهارم سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در بلوار کشاورز نبش خیابان دائمی ارسال کنند.
 
وی با بیان اینکه به برگزیدگان این جشنواره در بخش‌های مختلف هدایایی داده خواهد شد، گفت: آیین نامه و شرایط شرکت در این جشنواره در سایت جشنواره به نشانی mahsoolat.farhangsara.ir در دسترس علاقه‌مندان است.

نظر شما