جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۴۴
کد خبر: ۹۰۹۰۹
|
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
خانه فرهنگ و کتابخانه امام زاده یحیی (ع) باهدف گسترش و بیان احساسات نوجوانان و کسب تجربه و آگاهی سلسله برنامه، «خواندنی‌های ساختنی» را برگزار می‌کند.
«خواندنی‌های ساختنی» در کتابخانه امام زاده یحیی (ع)به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ «خواندنی‌های ساختنی» عنوان برنامه‌ای است که با بهره گیری از هنر به عنوان وسیله‌ای برای رشد ذهنی، گسترش و بیان احساسات،  زمینه  فکری مخاطبان را  برای کسب تجربه و آگاهی فراهم می‌کند چرا که کودکان از ترکیب کردن، تغییر شکل دادن و تفکیک اشیاء به ساختن می‌رسند. 

در این برنامه با ساخت کاردستی مهارت استفاده از ابزار، هماهنگی و تقویت حواس صورت می‌گیرد و قدرت خلاقیت کودکان و نوجوانان  و هماهنگی اندیشه و عمل ارتقا می‌یابد، مخاطب می‌تواند آزادانه تخیل و عمل کند در حین ساخت کار ممکن است نیاز به کمک داشته باشد و یا به دیگران کمک کند که موثرترین تجربه را در برقراری روابط اجتماعی ومسایل عاطفی را برای کودک خواهد داشت.

همچنین  این برنامه با راهنمایی کارشناس به معرفی و نحوه استفاده از کتاب‌های هنروکاردستی می‌پردازد تا خلق اثر و توجه به قدرت توانایی و خلاقیت حس خوشایندی به خالق اثر در محیط کتابخانه صورت گیرد.

از علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه دعوت می‌شود پنج‌شنبه‌های اول و سوم هر ماه  از ساعت ۱۰ الی ۱۲ به نشانی خیابان ری، کوچه آبشار غربی، کوچه شهید هداوند، خانه فرهنگ امامزاده يحيي (ع) مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۳۵۵۳۲۲۸ تماس بگیرند.

برای عضویت در سامانه اطلاع رسانی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۲؛ عدد ۱۲ را به سامانه ۳۰۰۰۵۷۲۰۱۲ پیامک کنید.
نظر شما