شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۵۰
کد خبر: ۹۰۹۳۵
|
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری خبر داد
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از آغاز فاز اول بخش اجرایی طرح «جهاد مهربانی» در مناطق این سازمان خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت‌الاسلام حسن ناصری پور، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری درباره آغاز طرح «جهاد مهربانی» در مناطق این سازمان گفت: پس از پایان مرحله مقدماتی طرح «جهاد مهربانی»، فاز اول بخش اجرایی طرح آغاز شده و مناطق با شور و شعف ویژه‌ای پیگیر ثبت نام از همیاران علاقه‌مند به شرکت در «جهاد مهربانی» هستند. استقبال بسیار خوب بوده و مناطق کاملاً به صورت جهادی دارند این مأموریت را انجام می‌دهند و شکل اجرا و نحوه برخورد همکاران با این طرح متفاوت از سایر برنامه‌هاست. 

وی افزود: با اینکه روش‌هایی برای اجرای طرح پیش‌بینی شده، خلاقیت‌هایی در نحوه کار دیده می‌شود که متفاوت و نو است. یکی از مزایای این مرحله از طرح به کارگیری روش‌های خلاقانه و هنرمندانه در مناطق است. 

ناصری پور ادامه داد: ثبت نام از همیاران جهاد مهربانی همچنان ادامه دارد و برآوردهای ما از استقبال گسترده مردم از مشارکت در طرح خبر می‌دهد. تقریباً ۲۰ هزار فرم ثبت نام اولیه در فرهنگسراهای تهران توزیع شده که البته در حال تکثیر مجدد آنها نیز هستیم. بسیاری از افراد صاحب هنر، صاحب علم، معتمدین محلات و... دارند ثبت نام می‌کنند و امیدواریم در نهایت تعداد ثبت نام بالایی داشته باشیم.

وی در پایان گفت: مرکز مشارکت‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به عنوان دبیرخانه اجرایی «جهاد مهربانی» با یک فعالیت مستمر و شبانه‌روزی مشغول کار است و به صورت روزانه شناسایی و ثبت نام در سامانه را بررسی می‌کند. در فاز بعدی این اطلاعات برای حضور علاقه‌مندان به عنوان همیار استفاده خواهد شد.  

نظر شما