جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۴۶
کد خبر: ۹۰۹۳۹
|
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری برگزار می‌کند
نشست تخصصی «خانواده‌درمانی اسلامی» با حضور مدرسان و مربیان مهارت‌های اجتماعی در حوزه مشاوره در پنج فرهنگسرای شهر تهران برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کارگاه تخصصی «خانواده‌درمانی اسلامی» از روز دوم تا ششم بهمن ماه با حضور ندا دیلمی، کارشناس حوزه خانواده در فرهنگسراهای ملل، اخلاق، فردوس، اندیشه و بهاران برگزار می‌شود.

رؤیا فتحی، رییس مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: مدل «خانواده‌درمانی اسلامی» یک روش جدید بر اساس موازین ایرانی اسلامی و برگرفته از مودت، رحمت و آرامش است. شرکت‌کنندگان در این نشست کارگاهی با مفاهیم اصول مبانی، مهارت‌ها و تکنیک‌ها، سنجش و ارزیابی، طرح «خانواده‌درمانی اسلامی» آشنا شده و در این باره به تبادل نظر می‌پردازند.

وی در ادامه افزود: موضوعات مطرح شده در کارگروه‌های تشکیل شده، نتایج هم‌اندیشی در جهت مشاوره خانواده‌درمانی اسلامی از جمله پذیرش دین به عنوان یک راهکار برای رسیدن به سعادت، اسلام به عنوان کامل‌ترین دین، پذیرش موضوع هیچ‌کس بهتر از خدا انسان را نمی‌شناسد، اصل مؤمن بودن مشاور، اصل آگاهی به مباحث دینی، طراحی روش‌هایی بر اساس سبک و سیاق دینی، تهیه تست خود نظم‌بخشی دینی، اجرای آزمون هوش معنوی و استفاده از پرسشنامه رضایت بخشی معنوی، مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی در پایان اعلام کرد: به شرکت‌کنندگان در این کارگاه از سوی مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، گواهینامه آموزشی اعطا می‌شود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاع از جدول زمان‌بندی این نشست‌ها می‌توانند با شماره تلفن ۸۸۹۰۹۵۱۴ تماس بگیرند یا به نشانی اینترنتی amoozesh.farhangsara.ir مراجعه کنند.
 

نظر شما