شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۲۸
کد خبر: ۹۰۹۴۳
|
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
کارگاه آموزشی نقاشی با عنوان «هنر به زبان ساده» به منظور آموزش هنر با تکنیک آبرنگ و اکرولیک روی اشیاء و فلزات در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ همزمان با پرپایی نمایشگاه آثار انجمن هنرمندان خودآموخته با عنوان «ترجمان عهد آفتاب»  شامل تعداد زیادی اثر از هنرمندان  خودآموخته بالای 60 سال، کارگاه «هنر به زبان ساده» برگزار می شود . 
 
انجمن هنرمندان خودآموخته از سال 85 به واسطه ضرورت پرداختن به هنر نوآوری تأسیس شد تا به شناسایی و معرفی این هنرمندان بپردازد این انجمن در طی این سال ها به برگزاری جشنواره های گسترده و بسیار متفاوت پرداخته و توانسته نظرات مختلفی را به چالش بکشد.
 
شرکت در این کارگاه آموزشی به هیچ آموزش مقدماتی به صورت پیش نیاز احتیاج ندارد و همه علاقه مندان می توانند در آن شرکت کنند.
انجمن هنرمندان خودآموخته توانسته تعداد زیادی از هنرمندان ایل و عشایر بختیاری را ثبت کند و تا کنون 96 هنرمند خودآموخته که در استان های مختلف کشور زندگی می کنند به طور جدی با این انجمن همکاری می کنند.
 
کارگاه آموزشی " هنر به زبان ساده "  عصر روز چهار شنبه 29 دی ماه  از ساعت 14 تا 18  با حضور اساتید ممتاز در نگارخانه فرهنگسرای گلستان برگزار می شود.
آشنایی با تمدن هنرهای تجسمی با محوریت هنر نقاشی ، آموزش نحوه استفاده از تکنیک های آبرنگ ، اکرولیک ، رنگ روغن ، خودکار ، پاستل ، مداد رنگی ، تکنیک فلز و خلق آثار ماندگار ، بدیع و شگفت آمور  از امتیازات برجسته این ورک شاپ است .
 
 علاقه مندان برای شرکت در این کارگاه می توانند به نشانی نارمک ، میدان هلال احمر، خیابان گلستان ، ضلع شمالی بوستان فدک، فرهنگسرای گلستان، نگارخانه ی گلستان مراجعه کنند و یا با تلفن 77813802 تماس بگیرند . 








نظر شما