شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۳۷
کد خبر: ۹۰۹۸۸
|
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
در دیدار معاون سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره با معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری در خصوص راهکارهای همکاری بیشتر این دو سازمان در زمینه مشاوره خانواده بحث و تبادل نظر شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مشاور رییس و معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری در دیدار با معاون سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره که در روز چهارشنبه ۲۹ دی ماه انجام شد، ضمن ارائه گزارش فعالیت‌های سازمان فرهنگی هنری در حوزه خانواده و مشاوره، به برنامه‌های ویژه این سازمان در این باره پرداخت. 

حجت‌الاسلام حسن ناصری پور با اشاره به افتتاح ۲۲ خانه مشاوره در فرهنگسراهای مختلف شهر تهران، عزم جدی سازمان فرهنگی هنری در امر آموزش و ارتقای آگاهی خانواده‌ها به ویژه خانواده‌های جوان را توضیح داد که با ایجاد شبکه‌ای از مشاوران زبده و راهبری استادان دانشگاه، با رویکرد خانواده‌درمانی اسلامی در خدمت شهروندان تهرانی قرار دارند. 

معاون امور کمیسیون‌ها و نظارت حرفه‌ای سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره نیز ضمن تقدیر از خدمات سازمان فرهنگی هنری در حوزه مشاوره، خواستار توسعه این خدمات در همه مناطق و محلات شهر به منظور دسترسی آسان خانواده‌ها شد. 

در این نشست، دکتر محمد حاتمی در خصوص راهکارهای همکاری بیشتر با سازمان فرهنگی هنری شهرداری با حجت‌الاسلام ناصری پور به بحث و تبادل نظر پرداخت و در پایان نشست، دو طرف بر اجرای مصوبات زیر به توافق رسیدند: 
 
۱-    برگزاری دوره‌های تربیت مشاور خانواده از سوی سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره در مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری. 

۲-    تعیین و معرفی استاد ناظر مشاوره از سوی سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره برای هر یک از مناطق ۲۲ گانه سازمان فرهنگی هنری و آغاز به کار آنها از ۱۲ بهمن ماه سال جاری. 

۳-    تعیین محتواهایی برای مشاوره به خانواده‌ها از سوی سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره. 

۴-    پیشنهاد راهکارهای همکاری دو سازمان در حوزه شبکه‌های مجازی در ۱۰ روز از تاریخ جلسه توسط سازمان فرهنگی هنری. 

علاقه‌مندان برای دریافت خدمات مشاوره‌ای می‌توانند به مراکز فرهنگی هنری شهر تهران مراجعه کنند. شماره تلفن و نشانی این مراکز در پرتال www.farhangsara.ir قابل دسترسی است.  
 

نظر شما