شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۹
کد خبر: ۹۱۱۳۹
|
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
هنرمند خوشنویس و استاد برجسته نقاشی خط، با اشاره به اینکه جشنواره «فرهنگ، رسانه و آموزش عمومی»، در سطح خوب و قابل قبولی برگزار شد، گفت: این جشنوراه‌ها و امثال آن برای پایتخت کشور و شهر تهران ضروری است. فرهنگسرای رسانه هم با توجه به رسالت خودش در موضوع هنر این فعالیت را به خوبی پوشش داد.
اصل جشنواره فرهنگ، رسانه و آموزش عمومی بعد از مراسم اختتامیه آغاز می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، علی تن با بیان این مطلب افزود: موضوعات انتخاب شده هم موضوعاتی بود که مبتلا به جامعه بودند و این موارد هم با درایت مسئولان برگزاری بسیار خوب انتخاب شده بود. رویکرد جشنواره هم رویکرد بسیار خوب و قابل قبولی است اما یک موضوع که خلا آن هم احساس می‌شد کامل نبودن جشنواره بود.

این هنرمند و خوشنویس مطرح کشور افزود: این مقدمه کار است و نباید هیچ‌کدام از این هنرمندان را رها کرد بلکه باید با حمایت از آنها در بعد از جشنواره اهداف دنبال شود چراکه اصل جشنواره بعد از آن مشخص می‌شود. البته موضوعاتی که انتخاب شده بود قابلیت فراگیری بیشتری را داشت و حتی آثاری هم که تولید شده بود باید به نحو احسن از آنها استفاده شود.

تن با بیان اینکه اصل جشنواره بعد از مراسم اختتامیه آغاز می‌شود، تصریح کرد: زمانی که این آثار در بخش‌های مختلف استفاده و منتشر می‌شود می‌تواند اثر گذاری خودش را نشان دهد. حضور اساتید بنام کشور در این جشنواره یکی از موضوعات خوب و امتیازات آن بود و به نوعی مشوقی برای حضور سایر هنرمندان به این جشنواره بود.

نظر شما