جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۲
کد خبر: ۹۱۱۹۶
|
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
کتابخانه پرتو نشست تخضصی در حوزه کتاب و کتابخوانی نشستی را با عنوان «قلم ریز» پنجشنبه ۱۴ بهمنبرگزار می کند .
نشست « قلم ریز» در کتابخانه پرتوبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،  کتابخانه پرتو نشست «قلم ریز» با موضوع  کتاب و کتابخوانی را برگزار می‌کند. 

هدف از اجرای این برنامه ارتقای فرهنگ مطالعه، غنی سازی اوقات فراغت، نهادینه سازی عادت به مطالعه در میان کودکان، شناسایی نویسندگان محلی ، کتاب کودک ، چاپ داستانهای برگزیده و جذب شهروندان علاقمندا ن به کتاب و کتابخوانی را برگزاری می کند.

 در این برنامه جعفر توزنده جانی ، عباس جهانگیری و پری رضوی حضور دارند.

 توزنده جانی متولد سال ۱۳۴۱ در نیشابور است. او که کار خود را با همکاری کیهان بچه ها آغاز کرد، اولین مجموعه داستانش را با نام «کوزه های آب» در سال ۷۱ منتشر کرده است. 
توزنده جانی در خصوص شروع به کار نویسندگی می گوید: در دوران دبیرستان با نوشتن یک خاطره مورد توجه همکلاس ی ها و معلمم قرار گرفتم. موقع نوشتن دو خاطره را با هم آمیخته بودم و وقتی معلم ادبیات گفت چقدر عالی تو یک قصه نوشتی از همان لحظه احساس کردم می توانم بنویسم.

توزنده جانی بیش از پانزده اثر در حوزه کودک و نوجوان خلق کرده است. داستان‌های او با زبانی خوب و روان نوشته شده‌اند. 

علاقمندان برای شرکت  در این برنامه می‌توانند پنجشنبه ۱۴ بهمن ساعت ۱۶ به کتابخانه پرتو به نشانی شهرک راه اهن ، بلوار گلها ، میدان اتریش ، روبروی مدرسه افرینش، بوستان نسترن ، است و تلفن ۴۴۷۶۳۲۹۹ پاسخگوی علاقمندان خواهد بود.
نظر شما