شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۴۱
کد خبر: ۹۱۳۰۰
|
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
کتابخانه شهدای حصارک برنامه «کتاب بر بالین» را به منظور ارتقای فرهنگ مطالعه و غنی‌سازی اوقات فراغت بیماران در بیمارستان ابن‌سینا برگزار می‌کند.
ویژه برنامه «کتاب بر بالین» در بیمارستان ابن‌سینابه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برنامه «کتاب بر بالین» از اردیبهشت‌ماه امسال هر ماه به منظور ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی میان کارکنان و بیماران، تسهیل شرایط دسترسی بیماران به کتاب‌های مفید، افزایش سطح سلامت جامعه از طریق تامین کتاب با موضوع سلامت و بهداشت جسمی و روانی در مراکز درمانی منطقه برگزار می‌شود.
 
در جریان برگزاری این برنامه در هر مرکز درمانی حدود ۵۰ جلد کتاب با موضوعات مختلف روانشناسی، ادبیات، تاریخی، کودک علمی، اجتماعی، مذهبی و ... در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد.
  
کتاب‌های ایستگاه کتاب بر بالین بیمارستان ابن‌سینا سه‌شنبه ۱۹ بهمن‌ شارژ می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند به مدت دو هفته از این کتاب‌ها استفاده کنند.
   
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات از برنامه‌های کتابخانه شهدای حصارک می‌توانند به این مرکز واقع در جنت‌آباد شمالی، بلوار سیمون بولیوار، نبش ایرانشهر شمالی مراجعه کنند و با شماره 44832747 تماس بگیرند.
نظر شما