جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۳۸
کد خبر: ۹۱۳۶۲
|
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
نشست کارگاهی و آموزشی «رسانه‌های نوظهور» با موضوع بررسی تاثیر آسیب‌های رسانه‌‌ها و شبکه‌های اجتماعی در فرهنگسرای خاوران میزبان خانواده‌‌هاست.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست کارگاهی «رسانه‌های نوظهور» ساعت 14 روز چهارشنبه ۲۱ و ۲۷ بهمن ماه با هدف آگاه‌ سازی والدین از آسیب‌ های رسانه‌‌ها و شبکه‌های اجتماعی و ارتقای سواد رسانه‌ ای شهروندان در فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود.
 
در این کارگاه با بررسی و علل گسترش و علاقه مخاطبان به فعالیت در فضای مجازی به برخی نمونه‌هایی از عدم آزادی و همچنین عدم امنیت اطلاعات در فضای مجازی پرداخته می‌شود و شهروندان با تاثیر استفاده بی‌ضابطه از این رسانه بر روابط فردی و اجتماعی افراد و تاثیر بلند مدت آن بر فرهنگ جوامع آشنا می شوند.
 
از آنجایی که با گسترش این امکان و عدم فرهنگ‌سازی مناسب در این رابطه مخصوصا در جوامع سنتی شاهد شیوع نوع جدیدی از دوستی های بی ضابطه و به دنبال آن شکل گیری مشکلات و حتی بحران‌های اخلاقی و به تدریج استحاله فرهنگی بوده ایم، فرهنگسرای خاوران در نظر دارد با دعوت از کارشناسان مجرب به ارائه راه کارهای مناسب و آسیب شناسی در این حوزه بپردازد.
 
علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند ساعت ۱۴ به نشانی میدان خراسان، خیابان خاوران، سه راه هاشم آباد، فرهنگسرای خاوران مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33015423 تماس بگیرند.
نظر شما