شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۴۱
کد خبر: ۹۱۳۶۸
|
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲
همایش یادواره شهدا با حضور خانواده شهدا و با مشارکت دبیرستان شاهد کوثر در فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همایش یادواره شهدا با حضور خانواده شهدا و با مشارکت دبیرستان شاهد کوثر در فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود. دوران هشت سال دفاع مقدس دوران شکوه و عظمت غیرت و وحدت ملت اسلامی ایران بود که جوانانی تشنه شهادت، تنها با هدفی الهی در حمایت از ولی فقیه خود و به منظور پاسداری از ارزش‌های انقلاب و حراست از میهن اسلامی عازم جبهه‌های حق علیه باطل شدند.

بر همین اساس بزرگداشت و ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت از جمله رسالت‌های مهم جامعه فرهنگی است لذا فرهنگسرای خاوران نیز در اجرای رسالت عظیم خود همایش بزرگ یادواره شهدا را برگزار می‌کند.

در ابتدای برنامه پس از قرائت قران توسط قاری ممتاز کشوری کلیپی از تصاویر شهدای بسیج پخش می‌شود. سخنرانی جانباز ۵۰ درصد و استاد دانشگاه علی صدوق و مصاحبه با شرکت‌کنندگان در مراسم از دیگر بخش‌های این برنامه است.

قرائت دکلمه توسط فزرندان شهدا، پخش کلیپ، اجرای سرود، مداحی و اهدای جوایز از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی است.

این همایش پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه از ساعت ۹ تا ۱۲ برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای حضور در آن می‌توانند به نشانی میدان خراسان، خیابان خاوران، سه‌راه هاشم‌آباد، فرهنگسرای خاوران مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۰۱۵۴۲۳ تماس بگیرند.
 

نظر شما