جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۸
کد خبر: ۹۱۵۳۶
|
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳
فرهنگسرای فردوس دوشنبه دوم اسفندماه کارگاه روانشناسی «آموزش مهارت‌های کنترل خشم» را در راستای ارتقای مهارت‌های فردی و اجتماعی و همچنین شناخت و مدیریت هیجانات و احساسات برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کارگاه روانشناسی «آموزش مهارت‌های کنترل خشم» روز دوشنبه دوم اسفند ماه ساعت ۱۱ در فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود.

خشم یکی از پیچیده‌ترین و نیرومندترین هیجان‌های آدمی است که با آشنایی با مهارت‌های کنترل آن می‌توان زندگی آرام و شادتری داشت، بر همین اساس فرهنگسرای فردوس این کارگاه کاربردی را با حضور عبدالرضا افزود، مشاور و روان‌شناس خانواده برگزار می‌کند.
 
شهروندان در این کارگاه با روش‌های مناسب برای مقابله با استرس، مهارت کنترل خشم، مفهوم گذشت به‌عنوان یکی از مهم‌ترین روش‌های کنترل خشم، تشخیص نشانه‌های اولیه خشم، شناخت موقعیت‌ها و عوامل برانگیزاننده خشم، در دست گرفتن شرایط، تبعات و نتایج سوء عدم کنترل خشم و احساسات منفی آشنا خواهند شد.
 
علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر نیز با شماره ۴۴۰۵۸۹۰۰ تماس بگیرند.
 

نظر شما