جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۶
کد خبر: ۹۱۵۵۵
|
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
حکم رییس فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی در حاشیه نشست جهاد مهربانی به بهزاد تیمورپور اعطا شد.
حکم ریاست فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی به بهزار تیمورپور اعطا شدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حکم ریاست فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی در نشست جهاد مهربانی که صبح دوشنبه دوم اسفند با حضور رییس و جمعی از معاونان و مدیران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد، توسط محمود صلاحی به بهزاد تیمورپور اعطا شد.

متن حکم به این شرح است:

با عنایت به حسن سوابق، تخصص و تعهد جناب عالی به موجب این حکم شما را به عنوان رییس فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی منصوب می‌کنم.

توجه ویژه به هویت اسلامی ایرانی کلانشهر تهران، ضرورت پرداختن به اصالت فرهنگ انقلاب اسلامی و نهادینه سازی روح دیانت و اخلاق اسلامی در فضای شهر از اقدامات بایسته در توسعه و تعالی فرهنگ شهر تهران به شمار می‌رود؛ فرهنگ‌سازی و اثرگذاری در سه حوزه بومی، دینی و انقلابی و سبک زندگی شهروندان از دو منظر زیست شهری و اخلاق و رفتار شهروندی و مدیریت تغییرات فرهنگی با استفاده از روش‌ها و ابزار‌های نوین ارتباطی و اجرای مصوبات شورای راهبری فرهنگسرا از اهم ماموریات جناب عالی است. که لازم است با استناد به قرآن و سیره اهل بیت(ع) و بهره‌گیری از تجارب سال‌های گذشته، مبنا و محور اقدامات فرهنگی قرار گیرد. 

از خداوند متعال آرزوی توفیق روزافزون شما را در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در خدمت به احاد شهروندان شریف تهرانی مسالت می‌کنم.

محمود صلاحی

رییس هیئت مدیره و رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران


مطالب مرتبط
نظر شما