جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۰۶
کد خبر: ۹۱۶۴۷
|
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
فیلم سینمایی «منچستر کنار دریا» روز دوشنبه نهم اسفندماه در باشگاه فیلم ایران‌زمین فرهنگسرای ابن‌سینا، به نمایش درآمده و سپس تحلیل می‌شود.
نمایش و نقد «منچستر کنار دریا» در فرهنگسرای ابن‌سینابه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگسرای ابن‌سینا به منظور آشنایی علاقه‌مندان با هنر سینما و بررسی تکنیکی و هنری فیلم‌ها، نمایش و نقد فیلم سینمایی «منچستر کنار دریا» به کارگردانی کنت لونرگان را روز دوشنبه نهم اسفندماه با حضور کورش جاهد منتقد سینما در سالن آمفی‌تئاتر فرهنگسرا برگزار می‌کند.

فیلم منچستر کنار دریا در هفتاد و چهارمین دوره مراسم گلدن گلوب که در اوایل سال ۲۰۱۷ برگزار شد نامزد پنج جایزه از جمله بهترین فیلم درام بود که در نهایت توانست جایزه بهترین نقش اول مرد فیلم درام برای کیسی افلک را به خود اختصاص دهد

لی چنلر سرایدار جوانی است که زندگی یکنواختی دارد و وقایع زندگی‌اش به اتفاقات تلخی مثل اخراج از محل کار به خاطر توهین کردن به مستأجر محل کارش یا دعوا با غریبه‌ها خلاصه می‌شود و ...

علاقه‌مندان برای تماشای این فیلم می‌توانند روز روز دوشنبه نهم اسفندماه ساعت ۱۷ به فرهنگسرای ابن‌سینا واقع در شهرک غرب فاز یک خیابان ایران‌زمین شمالی مراجعه کنند.
نظر شما