پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۴۰
کد خبر: ۹۱۶۹۷
|
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴
کارگاه‌ آموزشی «دوستی با کتاب» با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و مطالعه روز چهارشنبه ۱۱ اسفند ماه ساعت ۱۰ تا ۱۲ در خانه فرهنگ فرزانگان برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کارگاه‌های آموزشی این هفته درکتابخانه تخصصی خانه فرهنگ فرزانگان به منظور ترغیب کودکان به کتابخوانی و آشنایی با فنون نویسندگی برگزار می‌شود
 .
در این نشست که با حضور نویسندگان حوزه کودک و نوجوان برگزار می شود کودکان را با مضامین ابتدائی نقاشی و رنگ آمیزی، بازی‌های بومی محلی، بلندخوانی، قصه گوئی ، آشنایی با کتاب های حوزه کودک در قالب داستان  و شعر آشنا خواهند کرد . توسعه فرهنگ کتابخوانی و گسترش روح خلاقیت و نوآوری در بین کودکان و نوجوانان از جمله اهداف این برنامه است که در دو قالب برگزاری کارگاه‌های آموزشی متناسب با این گروه سنی و اجرای نمایش عروسکی در فصل تابستان اجرا خواهد شد.
 
علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند ۱۱ اسفند ماه به کتابخانه تخصصی کودک خانه فرهنگ فرزانگان به نشانی  نارمک، انتهای خیابان گلستان، پارک تسلیحات، کوچه شهید گلستانی شماره 128 مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 77834545 تماس بگیرند.

نظر شما