جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۵۵
کد خبر: ۹۱۷۶۹
|
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
نشست آموزشی و کارگاهی «پنجره خاطره ها» با موضوع «ارتباط مثبت و موثر بین والدین و فرزندان» در فرهنگسرای خاتم(ص) برگزار می شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سلسله نشست های «پنجره خاطره‌ها» با هدف ارایه مشاوره کاربردی به خانواده ها و در راستای ارتقای کیفیت سبک زندگی و تحکیم نهاد خانواده به صورت مستمر برگزار می شود.
 
نشست این هفته «پنجره خاطره‌ها» با حضور محمد رضا نیستانی، کارشناس ارشد مشاوره راهکارهای موثرایجاد ارتباط مثبت بین والدین با فرزندان مورد طرح و بررسی قرار می گیرد.
 
این نشست شامل مباحثی همچون توانایى بیان احساسات‌، پذیرش احساسات دیگران، احترام به حقوق دیگران براى بیان احساسات و عواطف، توانایى ارتباط موثر و ابراز وجود است.
 
دراین نشست ها علاوه بر بررسی ابعاد رفتارهای والدین با فرزندان، انواع ارتباط بین فردی همچون: ارتباط قدرت ‌مدار، خود‌محور، ارتباط منفی و منفعل طرح و بررسی می شود.
این نشست روز یک شنبه 15 اسفند از ساعت 10 تا 12 در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای خاتم(ص) به نشانی بزرگراه شهید آیت الله سعیدی، شهرک ولیعصر(عج) خیابان پژاند، بوستان لواسانی، فرهنگسرای خاتم(ص)میزبان علاقمندان است.
نظر شما