جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۰
کد خبر: ۹۱۸۲۵
|
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
«من درختم، تو بهار» کارگاه نقاشی دیواری به مناسبت روز درختکاری در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۹ و ۲۰ اسفند، از ساعت ۱۰ تا ۱۶ در بوستان مریم برگزار می‌شود.
نقاشی دیواری«من درختم، تو بهار» در بوستان مریمبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کارگاه گروهی نقاشی دیواری با عنوان «من درختم، تو بهار» با حضورجمعی از هنرمندان و با همراهی سازمان زیباسازی شهر تهران و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به مناسبت روز درختکاری و هم‌سو با برنامه‌ها و رویدادهای کلان شهرداری تهران در استقبال از بهار سال ۱۳۹۶ و رویکرد شهرداری تهران به موضوع "تهران، شهر دوستدار کودک" در بوستان مریم برگزار می‌شود.

در این کارگاه ۲۰ هنرمند به همراه ۲۵ نوجوان هنرمند، هر یک درخت خود را بر روی دیوارهای بوستان قلم می‌زنند. هنرمندان شرکت کننده در این رویداد با نظر و انتخاب شورای هنری نقاشی دیواری سازمان زیباسازی شهر تهران انتخاب شدند. آثار حاصل از این کارگاه دو قطعه نقاشی دیواری به مساحت ۴۷۰ مترمربع و ۲۸۰ مترمربع در اضلاع غربی و شرقی بوستان مریم خواهد بود.

این رویداد با حضور اکبر نیکانپور، محمد رضا فیروزه‌ای، رضا هدایت، محمد رضا قربانی اقدم، سیروس آقاخانی، کمال طباطبایی، پژمان رحیمی، کیوان عسگری، رضا عبدلی، عرفان شهیاد، مصطفی سلطانی، موحد بیرانوند، بنفشه احمدزاده،  مانلی منوچهری، ماهنی تذهیبی، نرگس دلاوری، نگین احتسابیان، سمیرا طیبا، ساره ارباب معروف و مینا غفاری.

این کارگاه گروهی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۹ و ۲۰ اسفند ۱۳۹۵، از ساعت ۱۰ تا ۱۶ برگزار می‌شود.
نظر شما