جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۵۶
کد خبر: ۹۱۹۲۱
|
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
گردهمایی طرح «جهاد مهربانی» با هماهنگی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۷ و با همکاری منطق ۱۶،۱۸،۱۹، ۲۰ یکشنبه ۲۲ اسفند ساعت ۱۵ در مرکز همایش‌های فرهنگی هنری فرهنگسرای بهاران برگزار شد.
گردهمایی بزرگ همیاران طرح جهاد مهربانی در منطقه ۱۷به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ گردهمایی طرح «جهاد مهربانی» با هماهنگی فرهنگسرای بهاران و با همکاری مناطق۱۶،۱۸،۱۹،۲۰ و با حضور مدیران، معاونان، کارکنان مناطق و مادران چشم به راه شهدای جاوید الاثر و جمعی از همیاران مناطق مذکور در مرکز همایش های فرهنگی هنری فرهنگسرای بهاران اجرا شد.

برنامه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط وحید شمسعلی و سپس سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد. پناهی وفا مجری برنامه ضمن خیرمقدم به میهمانان به معرفی بخش‌های برنامه پرداخت.

در ادامه تقی نژاد مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۷ ضمن خوش آمدگویی به حاضران در مورد طرح «جهاد مهربانی» به عنوان طرح راهبردی و عملیاتی در راستای بهبود وضعیت فرهنگی اجتماعی مناطق صحبت کرد.

سپس گروه تواشیح «مهر ولایت» دو قطعه همسرایی در مدح حضرت ام البنین و شهدا برای حاضران اجرا کردند که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

پس از آن نماهنگ طرح «جهاد مهربانی» مناطق که گوشه هایی از تلاش کارکنان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران را برای هر چه بهتر اجرا شدن این طرح را نشان می داد پخش شد.

بعد از اتمام نماهنگ «جهاد مهربانی» حبیب خسروجردی روی صحنه رفت و دو قصه درباره حضرت زهرا (س) و مادران چشم به راه را روایتگری کرد.

 مصطفی بیات مدیر مرکز مشارکت های سازمان فرهنگی هنری سخنران این برنامه بود که ضمن معرفی طرح «جهاد مهربانی» به حاضران در سالن از اهمیت طرح «جهاد مهربانی» صحبت کرد.

وی به وضعیت و تعداد کودکان کار بازمانده از تحصیل در شهر تهران اشاره کردند و ابراز تاسف خود را از این آمار در پایتخت کشور بیان کرد.  همچنین به اهمیت این طرح برای سازمان فرهنگی هنری تاکید کرد و از تلاش مدیران و همکاران در مناطق برای اجرای هر چه بهتر این طرح تشکر کرد و با توجه به حضور مادران شهدای گمنام در مراسم به موضوع «جهاد مهربانی» در راستای اهداف شهدا پرداخت و یادآور شد وظیفه ما ادامه دادن راه شهدا و جهاد در عرصه های فرهنگی است که بتوانیم کشوری با سطح علمی و فرهنگی با افراد توانمند و آگاه داشته باشیم.

در انتهای گردهمایی بزرگ طرح «جهاد مهربانی» از چهار مادر چشم به راه شهیدان جاویدالاثر حمید ربیعی، محمدرضا دودانگه، قاسم و اصغر بلالی توسط مهدی تقی نژاد با اهدای لوح و هدیه تجلیل شد.

گردهمایی بزرگ طرح «جهاد مهربانی» به میزبانی منطقه۱۷ در سالن همایش‌های فرهنگی هنری بهاران روز یکشنبه ۲۲ اسفند  از ساعت ۱۵ تا ۱۷ با حضور همیاران مناطق پهنه جنوب شهر تهران برگزار شد.

نظر شما