جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۴۳
کد خبر: ۹۱۹۹۴
|
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
بازدید هزاران مسافر از فرهنگسرای نوروزی منطقه ۱۸در عوارضی تهران-قم
«تهران گردی با آقای معلم» عنوان مسابقه‌ای است که در روزهای نوروز در فرهنگسرای نوروزی منطقه۱۸ مستقر در عوارضی تهران- قم برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگسرای نوروز با هدف ارایه خدمات فرهنگی هنری و برنامه‌های شاد تفریحی به مسافران نوروزی، در عوارضی تهران – قم برپا شده و یکی از برنامه‌های این فرهنگسرا برگزاری مسابقه «تهران گردی با آقای معلم» همراه با اهدای جایزه است.

شهروندان و مسافران بازدید کننده از این فرهنگسرا با دریافت فلش کارت‌هایی که حاوی تصاویر و توضیحات مربوط به دیدنی‌ها و جاذبه‌های گردشگری شهر تهران است، ضمن آشنایی با این مکان‌ها، با پر کردن مشخصات خود و پاسخ به سوالات مطرح شده، در  مسابقه «تهران گردی با آقای معلم» شرکت می‌کنند.

فرهنگسرای نوروز به مناسبت فرارسیدن سال نو با اجرای ویژه برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری تا ۱۲ فروردین ماه پذیرای مسافران است  و تاکنون هزاران تن از شهروندان از این فرهنگسرا بازدید کرده اند.

ایستگاه‌های نشاط و سرگرمی، خلاقیت و نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان، ورزشی، رادیو نوروز، کتاب و فروش محصولات فرهنگی در فرهنگسرای نوروز به مسافران خدمات فرهنگی و سرگرمی ارایه می‌دهد. هم‌چنین در این فرهنگسرا گروه موسیقی استان خراسان هر روز از ساعت ۱۴ تا ۱۹ چندین اجرا دارد و برپایی هفت سین ویژه و عکس یادگاری با آن از دیگر بخش‌های فرهنگسرای نوروزی است.
نظر شما