شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۴۰
کد خبر: ۹۲۰۵۲
|
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
در ویژه‌برنامه «به تماشای سرو» فرهنگ‌سرای رضوان صورت می‌گیرد؛
رییس و کارکنان فرهنگسرای رضوان، به مناسبت سالروز تولدشهید دوران دفاع مقدس «حجت الله فرزانه» با خانواده معظم این شهید والامقام دیدار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در ویژه برنامه هفتگی «به تماشای سرو» که از ساعت ۱۶ تا ۱۷ دوشنبه ۲۱ فروردین ماه به مناسبت سالروز تولد شهید «حجت الله فرزانه» برگزار می شود؛ سیره اخلاقی و تربیتی این شهید والامقام در قالب بیان خاطرات از زبان والدین و خانواده معظمش مرور خواهد شد.
 
شهید دوران دفاع مقدس حجت‌الله فرزانه متولد 1347، تنها پسرخانواده است که در سن 14 سالگی به جبهه رفت و چهار سال بعد همزمان با پنجم مرداد ماه 1367در منطقه اسلام آباد غرب به شهادت رسید..
تکریم و بزرگداشت خانواده معظم شهدا درکنار پاسداشت آرمان های اصیل انقلاب اسلامی همچون (ايثار، جهاد، شهادت و مقاومت)، ثبت و ضبط خاطرات شهدا از زبان خانواده معظمش به منظور آشنایی بیشتر با سیره رفتاری شهدا و همچنین بازنشر این خاطرات ارزشمند از اهداف برگزاری برنامه هفتگی «به تماشای سرو» است.
 
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برنامه‌های رضوان می‌توانند با شماره تلفن: 55202218 تماس گرفته یا ازسایت Rezvan.farhangsara.ir بازدید کنند.

نظر شما