شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۶
کد خبر: ۹۲۱۰۲
|
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
در آستانه سالروز میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر از نفرات برگزیده جشنواره صوتی «مادر یعنی مهربانی» و «پدر یعنی سایه سر» در فرهنگ‌سرای امید تقدیر می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای امید با همکاری کانون فرهنگی هنری باران اختتامیه جشنواره صوتی «مادر یعنی مهربانی» و «پدر یعنی سایه سر» را با حضور علاقه‌مندان و شرکت‌کنندگان در این جشنواره روز دوشنبه ۲۱ فروردین ساعت ۱۷ در سالن خیام فرهنگ‌سرای امید برگزار می‌کند. 

بخش اول این جشنواره همزمان با میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن با عنوان «مادر یعنی مهربانی» در قالب ارسال فایل صوتی از واگویه های دلی شرکت‌کنندگان آغاز شد و در همین راستا بخش دوم جشنواره به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر با عنوان «پدر یعنی سایه سر» آغاز به کار کرد که این بخش نیز مورد استقبال قرار گرفت.  

علیرضا معینی، رییس انجمن گویندگان صدا و سیما داوری آثار را به عهده داشته است و به نفرات اول تا سوم هر بخش جوایزی به رسم یاد بود اهدا می‌شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از برنامه‌های فرهنگسرای امید می‌توانید به نشانی خیابان ۱۷ شهریور، خیابان خشکبارچی، پارک خیام، فرهنگ‌سرای امید مراجعه کنید یا با شماره ۳۳۳۰۳۸۴۳ تماس بگیرید.

نظر شما