پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۳۳
کد خبر: ۹۲۱۵۶
|
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
نماینده شاهرود با انتقاد از کسانی که مدافعان حرم را به داشتن اهداف مادی متهم می کنند گفت: اگر یک مقدار شعور ناچیز هم در این افراد باشد و نگاهی به فضای بین المللی و حوداث بین المللی و منطقه ای داشته باشند، از این اظهارات خودشان پشیمان می‌شوند.
نماینده شاهرود: ارزش مدافعان حرم را در زمان حیاتشان بدانیمبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سیدحسن حسینی شاهرودی نماینده شاهرود با اعلام اینکه مدافعان حرم جان بر کف شده و در کشورهای دیگر می‌جنگند گفت: مدافعان حرم برای دفاع از خاک کشورمان می جنگند اما مرزهای خودشان را مقداری دروتر برده‌اند تا امثال ما در امنیت و آرامش باشیم.

وی با تاکید بر اینکه اتهام زدن به مدافعان حرم کار پسندیده‌ای نیست گفت: مخالفان مدافع حرم باید بدانند که همین آرامش و آسایشی که داریم و همین که می توانند بدون مشکل زندگی کنند و اتهام بزنند، در سایه رشادتهای مدافعان حرم است که این فضا را ایجاد کرده اند.

حسینی خطاب به مخالفان مدافعان حرم گفت: آیا باید شرایط حاد جنگی بر کشورمان مستولی شود و آیا باید داعش را بیخ گوشمان ببینیم و همه در خطر باشیم تا ارزش کار مدافعان حرم را ببینیم؟

وی در تشریح شرایط منطقه گفت: امروزه بیشتر نقاط جهان در معرض تهدید تروریستهاست در حالی که ایران جزیره امنیت است که به واسطه مبارزه با داعش و تکفیری ها در آن سوی مرزها به وجود آمده است.

نماینده شاهرود با ابراز تاسف از اینکه عده ای به جای ایجاد وحدت به دنبال تفرقه افکنی هستند گفت: این افراد منفی باف به هیچ عنوان دنبال آرامش نیستند و نانشان در تلخ گویی و دشمن تراشی است.

وی در خصوص جشنواره مدافعان حرم گفت: فرهنگسرای رسانه کار خوبی را آغاز کرده که امیداریم الگویی برای دیگر بخشها شود. باید فرهنگسازی را در اولویت بدانیم تا ارزش کار مدافعان حرم کم نشود.

حسینی با تاکید بر اینکه برگزاری جشنواره و تقدیر از مدافعان حرم کار خوبی است گفت: باید قدر این افراد را زمانی بدانیم که در حال مبارزه هستند و البته هنگامی هم که به شهادت رسیدند، قدر ایثارشان را بدانیم تا برای آیندگان الگو باشد.

اولین جشنواره رسانه ای شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت با موضوع دفاع از حریم اهل بیت(ع) در سوریه و عراق، شهدای مدافع حرم، تشیع بدون مرز، مبارزه رسانه ای با استکبار و بوق‌های داخلی و خارجی توسط  فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه های اجتماعی، برگزار می شود.

این جشنواره از ۱۳ بهمن شروع شده است و علاقه مندان تا پایان فروردین ۱۳۹۶مهلت دارند، آثار خود را از طریق نشانی پست الکترونیک  resaneh.jashnvare@gmail.com به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

اولین جشنواره رسانه ای شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت نیز۳ خرداد در فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار می‌شود.

نظر شما