جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۳۹
کد خبر: ۹۲۱۶۸
|
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
همزمان با بزرگداشت سعدی نمایشگاه «تذهیب و نگارگری» با عنوان «نوبت عاشقی» با آثار ساناز سلیمانی جمعه یکم اردیبهشت در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود.
افتتاح نمایشگاه «تذهیب و نگارگری» در فرهنگ‌سرای ارسبارانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه‌ «نوبت عاشقی» با ۳۰ اثر برگرفته از ادبیات و اشعار سعدی شیراز یکم تا دهم اردیبهشت  از ساعت ۱۴ تا ۲۰  برای بازدید عموم برگزار می‌شود.
 
همچنین  کارگاه یک روزه تذهیب ۷ اردیبهشت به سرپرستی ساناز سلیمانی از ساعت ۱۳ تا ۱۶ با ظرفیت ۱۵ نفر در گالری شماره یک ارسباران برای عموم برگزار می‌شود.

ساناز سلیمانی متولد۱۳۵۹ است. وی نقاش مینیاتور و تذهیب از دانش آموختگان هنرهای زیبای دانشگاه تهران ،سال ۱۳۸۰ عضو انجمن خوشنویسان ایران بوده و نفر برگزیده جشنواره شمسه در سال ۱۳۹۳ است .

 وی از محضر استادان محمدطریقتی، امیرحسین آقامیری،محمد ترکمانی نیز بهره برده و ضمن آموختن مکتب اصفهان سعی دارد در این هنر بر روی ابداع طرح های نوین تلفیقی متمرکز شود.
 
علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند به فرهنگ‌سرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی، بالاتراز سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و با شماره های 20-2287281 تماس بگیرند.

نظر شما