جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۵۲
کد خبر: ۹۲۱۹۶
|
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
به مناسبت سالروز تولد شهید عبدالله باقری برگزار می‌شود
رییس و کارکنان فرهنگ‌سرای رضوان دوشنبه این هفته به مناسبت سالروز ولادت شهید مدافع حرم عبدالله باقری در برنامه «به تماشای سرو» میهمان خانواده این شهید والامقام هستند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه‌برنامه هفتگی «به تماشای سرو» روز دوشنبه ۲۸ فروردین از ساعت ۱۶ تا ۱۷ همزمان با سالروز تولد شهید مدافع حرم عبدالله باقری در منزل این شهید برگزار می‌شود. در این برنامه سیره رفتاری، اخلاق و تربیت اسلامی شهید در قالب بیان خاطرات از زبان والدین و خانواده معظمش مرور خواهد شد.

شهید والامقام عبدالله باقری که از پاسداران «سپاه انصار» بود و داوطلبانه به عنوان مدافع حرم در سوریه حضور داشت، همزمان با شب تاسوعای امام حسین (ع) مصادف با ۲۰ مهر ماه ۱۳۹۴ طی عملیاتی در حومه شهر حلب سوریه به دست تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید. از این شهید ۳۴ ساله دو فرزند دختر به نام‌های زینب و محدثه به یادگار مانده است.

تکریم و بزرگداشت خانواده معظم شهدا در کنار پاسداشت آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی همچون (ایثار، جهاد، شهادت و مقاومت)، ثبت و ضبط خاطرات شهدا از زبان خانواده معظمشان به منظور آشنایی بیشتر با سیره رفتاری شهدا و همچنین بازنشر این خاطرات ارزشمند از اهداف برگزاری ویژه‌برنامه هفتگی «به تماشای سرو» است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره برنامه‌های رضوان می‌توانند با شماره تلفن ۵۵۲۰۲۲۱۸ تماس گرفته یا از سایت Rezvan.farhangsara.ir  بازدید کنند.

نظر شما