جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۰۲
کد خبر: ۹۲۲۳۶
|
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
نشست خبری نخستین جشنواره رسانه‌ای دفاع از حرم و جبهه مقاومت، با حضور بهزاد تیمورپور، رییس فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه های‌اجتماعی و دبیر این جشنواره برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در نشستخبری نخستین جشنواره رسانه‌ای دفاع از حرم و جبهه مقاومت،، بهزاد تیمورپور دبیر  جشنواره، سعید بیابانکی دبیر بخش شعر، محمد جواد جزینی دبیر بخش داستان، نصیر بشیری دبیر بخش گرافیک، جمال طاهری دبیر بخش بین الملل، جواد موحد دبیر بخش رسانه های دیجیتال و سعید معدن کن دبیر بخش تولیدات رسانه ای، هرکدام به طور جداگانه گزارشی از روند اجرا و میزان آثار رسیده در بخش‌های مختلف جشنواره ارائه و بر اهمیت و ضرورت برگزاری این جشنواره تاکید کردند.

نخستین جشنواره رسانه ای دفاع از حرم و جبهه مقاومت با موضوع دفاع از حریم اهل بیت(ع) در سوریه و عراق، شهدای مدافع حرم، تشیع بدون مرز، مبارزه رسانه‌ای با استکبار و بوق‌های داخلی و خارجی توسط  فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی، برگزار می‌شود.

ین جشنواره از۱۳ بهمن شروع شده است و علاقه‌مندان تا پایان  ۱۵ اردیبهشت۱۳۹۶ مهلت دارند، آثار خود را از طریق نشانی پست الکترونیک  resaneh.jashnvare@gmail.com به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

آیین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای دفاع از حرم و جبهه مقاومت نیز ۳ خرداد در فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار می‌شود.
نظر شما