شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۰۹
کد خبر: ۹۲۲۵۲
|
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
واحد آموزش فرهنگ‌سرای فردوس، دوره آموزشی «اصول برنامه‌سازی رادیویی» به همراه تست صدا را برگزار می‌کند.
آموزش «اصول برنامه‌سازی رادیو» در فرهنگ‌سرای فردوسبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این دوره آموزشی با رویکرد به ژورنالیسم رادیویی (روزنامه‌نگاری رادیویی) با حضور فرامرز کجویی کارشناس فرهنگی و امور رسانه، صدابردار و برنامه‌ساز صداوسیما برگزار می‌شود.
 
در این دوره‌های آموزشی به موضوعاتی همچون اصول برنامه‌سازی رادیو، گزارشگری و مصاحبه، خبرنگاری در رادیو و رسانه، صدابرداری و اصول آن در رادیو، آشنایی با پادکست رادیویی و رادیوهای اینترنتی و تست صدا پرداخته می‌شود.
 
فرامرز کجویی دانش‌آموخته رشته علوم سیاسی از دانشگاه آزاد اسلامی قم در مقطع فوق‌لیسانس است؛ در کارنامه فعالیت‌های وی کارشناس فرهنگی و امور رسانه، برنامه‌ساز صداوسیما، صدابردار واحد رپرتاژ و پرتابل صدا جمهوری اسلامی ایران، صدابردار شورای عالی قرآن، صدابردار اعزامی صدای جمهوری اسلامی ایران به نماز جمعه تهران به مدت ۱۹ سال، صدابردار معاونت صدا در مجلس شورای اسلامی و عضویت در ستاد بحران صداوسیما به چشم می‌خورد.
 
علاقه‌مندان برای ثبت‌نام به منظور شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۸۱۰۲۸ تماس بگیرند.

نظر شما