جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۵۲
کد خبر: ۹۲۲۸۰
|
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
کارگاه آموزشی با عنوان «صمیمانه» برای زوج‌های جوان با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و آشنایی با کارکردهای خانواده در خانه فرهنگ دی برگزار می‌شود.
برگزاری کارگاه آموزشی «صمیمانه» ویژه زوج‌های جوانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ سلسله نشست‌های روانشناسی «صمیمانه» با حضور دکتر حسین آقا فرش فروش و با موضوع «سلامت خانواده» و «زندگی سالم» عصر روز دوشنبه ۴ اردیبهشت در خانه فرهنگ دی برگزار می‌شود.

آشنایی با مفاهیم، تکنیک‌ها و راه‌های تقویت همدلی، روش‌های پیشگیری از سوء تفاهم‌ها و برقراری ارتباط بین فردی صحیح با فرزندان، خانواده سالم و بالنده، بررسی نیازها و خواسته‌های مردان و زنان، مفهوم و انواع مرزها در خانواده از جمله موضوعاتی است که در این نشست‌ها به آن پرداخته می‌شود.

این کارگاه آموزشی با حضور دکتر فرش فروش، یه صورت رایگان برای زوج‌های جوان برگزار خواهد شد و گواهینامه معتبر به شرکت کنندگان اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند عصر روز دوشنبه ۴ اردیبهشت ساعت  ۱۵ به خانه فرهنگ دی واقع در نارمک،۴۶ متری شرقی، بین خیابان مهر و مدائن، میدان ۱۶ مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۷۷۹۵۲۰۴۰ تماس بگیرند.

نظر شما