جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۱۳
کد خبر: ۹۲۳۳۳
|
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
«نفس‌های آرام» اولین تله‌فیلم میثم هاشمی‌طبا که بعد از ساخت چند فیلم کوتاه همچون «آرام و سرد» و «به شیرینی فرهاد»، مقابل دوربین برده است برای اولین بار در فرهنگ‌سرای ارسباران نمایش داده می‌شود.
نمایش و نقد «نفس‌های آرام» در فرهنگ‌سرای ارسبارانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فیلم نفس‌های آرام محصول ۱۳۹۵ به کارگردانی و نویسندگی میثم هاشمی طبا و تهیه‌کنندگی علی مصفا و حافظ احمدی برای نخستین بار یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران اکران، نقد و بررسی می‌شود.

داستان نفس‌های آرام  درباره زوج جوانی به نام  محیا و رضا است که در آستانه ازدواج هستند. رضا مهندس معمار است و محیا شاگرد و نامزد او است. حادثه‌ای برای محیا اتفاق می افتد که مسیر زندگی هر دوی آنها را تغییر می‌دهد.‌

کوروش تهامی، محمود پاک نیت، همایون ارشادی، لیلا بلوکات، جعفر دهقان، شهرام عبدلی، آوا دارویت و شهربانو موسوی بازیگران فیلم بوده‌اند.

میثم هاشمی طبا  علاوه بر کارگردانی، نویسندگی و طراح صحنه و لباس نفس‌های آرام  را انجام داده است و علی مصفا تهیه کننده و مشاور کارگردان فیلم بوده و حافظ احمدی علاوه بر تهیه کنندگی مدیریت فیلمبرداری و مجری طرح فیلم را بر عهده داشته است.

برچسب ها: ۳۶۲۶
نظر شما