جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۲۱
کد خبر: ۹۲۴۲۶
|
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
توسط فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی؛
هفتمین شماره نشریه «ایست رسانه ای» با موضوع « نبرد انتخاباتی در شبکه های اجتماعی»، توسط فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی، منتشر شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نقش اطلاع رسانی  وتبلیغات رسانه های مجازی، برتری شبکه های مجازی؛ چرا و چگونه،  چرا نقل مکان به شبکه های اطلاع رسانی نوین، اینستاگرام و تاثیرش در انتخابات ریاست جمهوری و تبلیغات سنتی تحت تاثیر تبلیغات نوین از جمله موضوع هایی است که در شماره جدید نشریه «ایست رسانه‌ای» به آن پرداخته شده است.
 
نشریه «ایست رسانه ای» به همت فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی و با هدف ارتقای سواد رسانه‎ای و سواد فضای مجازی شهروندان و افزایش آگاهی و توجه خانواده ها نسبت به استفاده و نحوه حضور در فضاهای مجازی به ویژه  شبکه های اجتماعی، تدوین و تولید شده است، به صورت اینفوگرافی و در قالب نشریه دیواری هرهفته در فرهنگسراها، خانه های فرهنگ، مساجد، ایستگاه‌های مترو، مدارس، دانشگاه ها، مراکز فرهنگی، هنری و اماکن عمومی شهر توزیع و نصب می شود.
 
نشریه «ایست رسانه ای» در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مختلف نیز منتشر می شود و تا کنون شماره های قبلی نشریه، میلیون ها بازدید کننده داشته است.
 
در این نشریه موضوع های گوناگون پیرامون فضای مجازی و مسائلی که در این فضا و شبکه های اجتماعی به وجود می آید، مورد توجه قرار می گیرد.
 
سازمان ها و مراکزی که علاقه مند به دریافت نشریه «ایست رسانه ای» هستند، می توانند جهت هماهنگی های لازم با شماره تلفن 22888681 تماس بگیرند و همچنین علاقه مندان می توانند این نشریه را در کانال تلگرامی فرهنگسرای رسانه به نشانی  www.telegram.me/f_resaneh مشاهده کنند.
نظر شما