شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۲۲
کد خبر: ۹۲۴۷۱
|
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
رییس و کارکنان فرهنگ‌سرای رضوان به مناسبت بزرگداشت سالروز ولادت شهید سعید آشوری با خانواده معظم این شهید دوران دفاع مقدس دیدار می‌کنند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در ویژه‌برنامه هفتگی «به تماشای سرو» که از ساعت ۱۶ تا ۱۷ دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه به مناسبت سالروز ولادت شهید سعید آشوری در منزل شهید برگزار می‌شود، سیره و اخلاق این شهید والامقام در قالب بیان خاطرات از زبان والدین و خانواده‌اش مرور خواهد شد.

شهید سعید آشوری متولد ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۳۴۴ فرزند چهارم خانواده، دانشجوی رشته عمران دانشگاه مشهد بود که در تاریخ یکم بهمن ماه ۱۳۶۶ در عملیات بیت‌المقدس (۲) در منطقه عملیاتی ماروت عراق به شهادت رسید. 

تکریم و بزرگداشت خانواده معظم شهدا در کنار پاسداشت آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی همچون (ایثار، جهاد، شهادت و مقاومت)، ثبت و ضبط خاطرات شهدا از زبان خانواده معظمش به منظور آشنایی بیشتر با سیره رفتاری شهدا و همچنین بازنشر این خاطرات ارزشمند از اهداف برگزاری برنامه هفتگی «به تماشای سرو» است.

علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از برنامه‌های فرهنگ‌سرای رضوان می‌توانند به نشانی بهشت زهرا (س)، ورودی گلزار مطهر شهدا، مقابل جایگاه جلوس امام خمینی (ره) مراجعه کرده و برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن ۵۵۲۰۲۲۱۸ تماس بگیرند.

نظر شما